بعد از عضویت در سایت و ورود به سایت وارد محیط کاربری همانند تصویر زیر میشوید که توضیحات هر کدام در زیر آورده شده است

1-پروفایل : با کلیک بر روی این گزینه اطلاعات شخصی شما مشاهده خواهد شد و همچنین میتوانید ادرس کیف پول دوج کوین خود را وارد کنید.واریز سودها و برداشت بر اساس دوج کوین خواهد بود.همچنین در این صفحه میتوانید زیر مجموعه های دعوت شده به سایت را نیز مشاهده کنید.

2-افزایش موجودی: برای شروع سرمایه گذاری ابتدا لازم است تا موجودی خود را افزایش دهید که میبایست دوج کوین واریز کنید تا بر اساس دلار محاسبه شود و در سایت لحاظ شود.همچنین اگر دلار تتر در کیف پول خود دارید میتوانید با بخش صرافی ایران کوین ماین تماس بگیرید و مستقیم به کیف پول معرفی شده منتقل کنید تا برای شما به صورت دستی موجودی دلار را افزایش دهند.

سرمایه گذاری در این سایت به صورت دلاری میباشد.

3-فهرست تراکنشها: کلیه تراکنشهای مالی در این بخش درج میشودو همچنین میتوانید با کلیک بر روی گزینه درخواست برداشت،سود خود را برداشت کنید.

4-سرمایه گذاری: در این صفحه بعد از افزایش موجودی میتوانید اقدام به سرمایه گذاری کنید.پلنهای سرمایه گذاری در تصویر زیر مشخص میباشد که در پایان هر دوره نیز میتوانید سرمایه اصلی خود را برداشت کنید یا مجدد اقدام به سرمایه گذاری کنید.سودها هر ماه به موجودی شما افزوده میشود.

4-پلن های فعال: در این صفحه پلن های فعال شما قرار داده شده که میتوانید سود و جزییات پلن سرمایه گذاری خود را مشاهده کنید.

5-پیامها: در این صفحه میتوانید به پشتیبانی پیام ارسال کنید.